laste ned sikkerhetspakke 2019 Blad 12/2019

Løst
Dette emnet inneholder 1 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av Komputer For Alle Support Komputer For Alle Support 4 år, 8 måneder siden.
Forfatter
jrosta
Spectator

Hei. Det er andre gang siden 2017 jeg prøver å benytte fordelssonen for å laste ned gratis sikkerhetspakke istedenfor Norton,men jeg må være stokk dum når jeg skal finne og laste ned programmer. Det skal være 6 separate programmer som skal lastes ned og danner en gratis sikkerhetspakke. Ok ? Hvilke programmer er så det? Jeg klarer ikke finne de og når jeg evt finner de? I hvilken rekkefølge ?  Konklusjonen etter å ha logget inn, er at jeg enten sitter igjen med ingen ting,eller kjøper et dyrt program som jeg ikke får noe medlemspris på. Men betaler det samme som alle andre? Er det virkelig så komplisert å finne programmer og lese seg til hvordan programmer skal lastes ned ?

Hei,

i artikkelen (side 47 nr.12) ligger lenken til sikkerhetspakken, du kan se programmene her: https://fordelssonen.komputer.no/sikkerhetspakke

Det stemmer at dette er 6 separate programmer, som til sammen utgjør KFA sin sikkerhetspakke. De kan installeres i vilkårlig rekkefølge, men jeg anbefaler å kun ha ett antivirus på PCen så du slipper eventuelle konflikter. Alle programmene er gratis å laste ned fra fordelssonen via lenken over.

Forumet ‘FORDELSSONEN’ er stengt for nye emner og svar.