Får ikke lastet ned noe fra fordelssonen,har prøvd med forskjellige nettlesere.
Får denne feilmeldingen:This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
<Error>
<Code>NoSuchBucket</Code>
<Message>The specified bucket does not exist</Message>
<BucketName>files.bonnier.cloud</BucketName>
<RequestId>DKVV616G211NVSPC</RequestId>
<HostId>6Jin5U5eVBJEGjlXxGj5L+0O5suFKmWRpxBmRJObr+Pnp2+1/9PeC2tgMrDgCq/bZkw8qrJQDr8=</HostId>
</Error>
<Error>
<Code>NoSuchBucket</Code>
<Message>The specified bucket does not exist</Message>
<BucketName>files.bonnier.cloud</BucketName>
<RequestId>ARHFZTS3CKBV8AZ6</RequestId>
<HostId>OfhUeV6lMGQSVk9S0VxjQDLCRudO19eD0nw+EyzsKmqbQt6zUMDXxDZAwshCVsBR6IX5OGCwv6o=</HostId>
</Error>
Har prøvd å laste ned 3 forskjellig Eraser programmer får bare denne feilmeldingen????? Jihosoft Free Eraser, Secure Eraser, Eraser
Hentet fra forumet på komputer.dk datert i dag.
Hej
Vi har i øjeblikket et problem med kontakten til vores bagvedliggende servere på Amazon, og har lagt alt andet til side for at få det løst. Det er desværre ikke et helt simpelt problem, så jeg kan ikke give nogen tidshorisont for, hvornår programmer og artikler kan hentes igen. Der kan gå en dags tid, vil jeg tro.
Forsøker å laste ned GClean fra fordelssonen og får kun følgende resultat:
This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
<Error>
<Code>NoSuchKey</Code>
<Message>The specified key does not exist.</Message>
<Key>files/kom/production/2021/06/28085054/AbelssoftGClean.exe</Key>
<RequestId>JZWQY3CHRW9Z3WXA</RequestId>
<HostId>MLq6zdAuFtZwcgZ/cQQeDXPX3WK027bcdOrBHpQmQniy2TT6oiQWd8NedaAiLuEIGgm0tStovIE=</HostId>
</Error>
Samme problem her. Gjeld ikkje berre dette programmet, men alle andre eg har testa, inkludert Audacity:
<Error>
<script/>
<Code>NoSuchKey</Code>
<Message>The specified key does not exist.</Message>
<Key>files/kom/production/2021/03/18092108/audacity-win-3.0.22.exe</Key>
<RequestId>KHV5468WMVQ4G7QC</RequestId>
<HostId>NISOxOEfAo0h6mrCydhFj5QXFGYSKfeJpGfhI7ALxPa8VeanI+R/wtWmEuPYaIGATJ1QwWrtDg4=</HostId>
</Error>
Hei,
Vi har for øyeblikket tekniske problemer med serverne til programmene i Fordelssonen, men jobber med saken! Jeg kan dessverre ikke gi noe nøyaktig tidsestimat, men det bør være i orden igjen relativt raskt.