Spørsmål om abonnement:

Dette emnet inneholder 2 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av Komputer For Alle Support Komputer For Alle Support 1 uke, 4 dager siden.
Forfatter Komputer For Alle Support
Komputer For Alle Support
Keymaster

Kjære abonnent!

Hvis du har spørsmål om abonnement, betaling eller levering av bladet, ber vi deg kontakte Kundeservice. Det kan du gjøre raskt og enkelt på nettet via:
http://kundeservice.com/nb-NO/
Eller ved å ringe til Kundeservice på telefon: 23 06 87 05.
Abonnementsnummeret finner du på innbetalingskortet som følger med bladet. Du kan også ringe til Kundeserice og få oppgitt abonnementsnummeret.


Olav
Spectator

    Jeg er ny – som medlem/deltager/bruker, men har betalt for (foreløpig) to magasiner.

    Hvorfor får jeg gjentatte forslag om å abonnere pånytt, – hver gang jeg søker etter programmer i Fordelssonen, ønsker svar på noe i Forum, eller bare vil lese om et produkt i Testsonen?

    Uansett side, blir jeg automatisk penset over til «ABONNERE».

    Det virker ganske rotete, men jeg håper jo det gir seg etter det første magasinet er mottatt i posten, og jeg får et «ordentlig» medlemsnummer. Da har jeg en del PC-tekniske spørsmål av reell karakter.

    – Som hvordan jeg kan få logget meg inn i Windows, eller finne nøkkelen til Office Pro 10, som fulgte med da jeg handlet brukt Lenovo.

    Med nybegynner-hilsen fra Olav Borgen.

    Hei,

    Om du har spesifikke spørsmål om abonnement eller relaterte temaer, ta gjerne kontakt med kundeservice, som nevnt over.

    Vedr. Windows må du lage deg en bruker på PCen. Om du kjøpte en brukt PC som ikke har blitt formatert (nullstilt), må du få administratorbrukeren fra forrige eier så du kan logge på og gjøre de endringer du måtte ønske.

    Office nøkkelen er å finne i diskens omslag. Om du kjøpte en digital kopi, vil jeg tro nøkkelen enten er ferdig utfylt eller ligger på din personlige side der du kjøpte det. Ellers må du nok ta kontakt med deres support.

    Du må være abonnent for å skrive innlegg