Innloggingsproblemer

Ikke løst
Dette emnet inneholder 1 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av Komputer For Alle Support Komputer For Alle Support 4 dager, 13 timer siden.
Forfatter
torvar172946
Spectator

Hei. Jeg har i den siste uken hatt problemer med å logge inn på helsenorge fra min laptop og fra min Samsung telefon. Jeg kan logge inn fra min samboers laptop men ikke fra min. Jeg kan også logge inn fra mobiltelefonen kun på mobilnettet, ikke på trådløst nett. Jeg trodde det var routerproblemer, men det er ingen forandring med ny router med standardoppsett. Jeg har ingen problem med å logge inn på andre steder med bank id. Kontaktet helsenorge om problemet. Fikk prate med en kyndig mann som heller ikke klarte å løse problemet. Kan det være noe program på pc og telefon som lager dette problemet?

 

Jeg ville anbefalt å slette nettleserdata, spesielt informasjonskapsler/cookies. Det er dog noe rart at dette også skjer på mobil på samme nett, men det er mulig dette er tilfeldig. Du kan bekrefte min mistanke ved å åpne en incognito-fane i nettleseren og se om du får logget inn da.

Om ikke, tyder det på at det er en feil et annet sted. Om det er en jobb-PC (dvs. konfigurert av andre), kan det ha noe med saken å gjøre. Det kan hende mobilen din ikke er kompatibel med nettsiden, men det blir ren gjetning.

Jeg vil ikke tro det er samme problem på mobil og PC. Du kan forsøke å nullstille ruteren, eller bedre, kontakte internettleverandør og spørre om de vet noe om dette.

Du må være abonnent for å skrive innlegg