Dette emnet inneholder 3 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av Komputer For Alle Support 2 år, 10 måneder siden.
Jeg får meldingen «iPad er deaktivert. Koble til iTunes.» Grunnen er for mange forsøk på å åpne iPad. Jeg har koblet iPad’en til PC-en via ledning. Har lastet ned iTunes til PC-en. Åpner iTunes og finner ingen ting der som kan hjelpe meg videre.
2 år, 10 måneder siden
Hei,
sjekk ut Apple’s supportartikkel om dette her.
2 år, 10 måneder siden
Takk, jeg har forsøkt dette gjentatte ganger, men iTunes vil ikke gjenkjenne enheten (iPad-en). Har oppdatert PC, Har nyeste iTunes. Så da så….
2 år, 10 måneder siden
Det var merkelig. Har du en gammel iPad?
Anbefaler deg å ta kontakt med Apple support om dette.
2 år, 10 måneder siden
Dette svaret løste problemet
Forumet ‘SMARTTELEFONER OG NETTBRETT’ er stengt for nye emner og svar.