Ashampo Burning Studio 2020, vil ikke motta/overføre filer til brenning

Ikke løst
Dette emnet inneholder 1 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av Komputer For Alle Support Komputer For Alle Support 3 år siden.
Forfatter
user-324057
Spectator

Har lastet ned Burning Studio 2020, (BS). Aktivert på angitt måte, og bruker flere Ashampo-programmer. Når jeg forsøker å overføre filer til brennemeny/-innhold i BS, sier programmet «Kan ikke lese filen». Dette gjelder alle typer filer jeg har prøvet, selv de formatene BS selv oppgir som lesbare, så som *.MPEG, *.MP4, AVI, osv., også via VLC Media Player, og «Bilder» i Win 10. Gjelder både brenning til CD/SVCD og DVD. Min brenner aksepterer, CD, DVD, BD, og jeg finner ingen feil med den, soft/hardware. Har oppdatert siste versjon av Win 10, alle drivere, lastet ned og installert noen .DLL filer, som ble etterspurt i andre sammenhenger, intet fungerer. Er gratisversjonen strippet for brennemulighet? Mvh Tore.

Hei,

gratisversjonen kan fortsatt brenne CDer og DVD. Vil heller tro at noe har skjedd når du importerer filene som skal brennes, e.l. Men jeg er dessverre ingen ekspert på dette! Det tyder imidlertid på at det er noe galt med filene, når du får denne feilmeldingen. Jeg antar at du har prøvd med andre filer og?

Forumet ‘PROGRAMVARE’ er stengt for nye emner og svar.