Hva het spillet med fluer i en bar som kom med bladet rundt år 2000 ?

Løst
Dette emnet inneholder 4 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av  user-577848 3 år, 5 måneder siden.
Forfatter
user-577848
Spectator

Hei.

Jeg har lett lenge etter et gammelt spill som fulgte med på en cd i bladet for rundt 20 år siden.

Man skulle servere fluer i en bar. Hvis man ga de feil drink så ble de forbanna og begynte og banne og kaste glass igjennom vinduene osv. De snakket norsk. «Ge meg ein møkkøl», «ge meg ein bloddy marry» osv.

Noen som husker hva det hette? Eller enda bedre, vet hvor man kan få tak på det spillet?

Jeg har lastet ned den cden fra 2001 med 100 spill på fra fordelssonen men det var ikke på den cden.

Hei,

vi har dessverre ikke digitale arkiver tilbake så langt i tid. Jeg vil også tro at spillet ikke lenger er kompatibelt med Win 10, så selv om du fikk tak i det, måtte du nok kjørt det på en Win XP/2000.


user-577848
Spectator

    Deres arkiver går vel bare tilbake til ca 2015 etter hva jeg kan se. Jeg har en windows xp virtual machine som jeg tenkte å kjøre det i. Får håpe noen andre som vet hva spillet heter ser denne posten =)

    Ja, da kan du sikkert få kjørt det! Du kan eventuelt sende en mail til redaksjonen og høre med dem – kan jo være at noen husker: [email protected]


    user-577848
    Spectator

      Takk. Jeg prøver det =)

      Forumet ‘PROGRAMVARE’ er stengt for nye emner og svar.