Forumsvar Lagt Inn


knutfsorheim
Spectator

    Meldingen om ‘svært lite systemressurser’ var nok verken en nøkkel til løsning eller det egentlige problemet. Det ser ut for at innloggingsproblem med Outlook er en ikke ukjent sak i etterkant av oppgradering av Office, og videre googling førte meg til det ‘gamle’ kontrollpanelet/mail og forslag om å avinstallere den registrerte profilen og opprette ny profil. Dette løste problemet, og Outlook har deretter fungert normalt. Har i tillegg slettet gammel/ugyldig ost-fil.

    kfsor


    knutfsorheim
    Spectator

      Takk for respons, men det bragte meg ikke så mye lenger. Har 512 GB lagringsplass og bruker minimalt, og 8 GB minne, og synes det ligger høyt når fra 65-80% er i bruk ved enkel bruk av pc. Legger ved en kopi av Oppgavebehandler. I øyeblikket med 65% minnebruk er det Google med 16%, Bitdefender med 15% og Malwarebytes med 8% som bruker mest, forøvrig er det bare tall under 1%. Har prøvd å finne spyware / malware med bl.a. SuperAntiSpyware (som fjerner en del mindre harmfulle ting) og AdwCleaner som peker på Preinstalled.LenovoIMController. Klarer ikke finne noe mistenkelig ved denne. Så Outlook klarer jeg fortsatt ikke få i funksjon, får de samme feilmeldingene.

      kfsor


      knutfsorheim
      Spectator

        Takk for avklarende svar som samtidig bekrefter min bakenforliggende tanke, at minnet bør dobles, men uten at eksisterende kort må byttes ut (maskinen har to kortplasser).

        kfsor