Forumsvar Lagt Inn


svendbj
Spectator

    Hei!

    Jeg har flere e-post-kontoer da jeg er engasjert i flere organisasjoner med forskjellige løsninger. Jeg har derfor både POP/IMAP, Microsoft og Gmail e-post. Er det mulig å få disse til å benytte ett felles kontaktregister?

    Finnes det noe verktøy som kan ta et dokument opprettet i EXCEL og importere dette til kontakter?


    svendbj
    Spectator

      Hei! Jeg har problem med å benytte Signatur-funksjonen i Outlook. Jeg har 2 bærbare PC-er. Begge har Outllok 2010 og Outlook365 tilgang. På den ene (A) har jeg definert opp signaturer for flere e-post kontoer. Det virker som at endringer i outlokk på denne maskinen blir utnyttet av begge Outlook-versjoner.

      På den andre maskinen (B) har jeg samme oppsett med 2 Outlook-versjoner. Ingen av disse versjonene gir meg tilgang til å opprette eller vedlikeholde signaturer. Jeg har prøvd både fra «Melding», «Inkluder», «Signatur» når jeg skal skrive e-post og fra «Alternativer», «E-post», «Opprett eller endre signatur».

      Det skjer ingenting når jeg skal aktivere denne funksjonen, (Får ikke frem bilde «Signaturer og meldingsbakgrunner»

      Hvordan løser jeg dette?