hei. Trenger hjelp til å løse et problem med Dropbox jeg fikk etter siste opptatering av windows. KOmmer ikke inn. Se vedlegg.
Attachments:
Hei,
dette har antakelig skjedd som resultat av at Dropbox ikke har nødvendige tillatelser til de relevante filene.
Dropbox support anbefaler disse stegene:
1. Klikk på Dropbox-ikonet i systemstatusfeltet.
2. Klikk på profilbildet eller initialene dine og velg Avslutt Dropbox.
3. Trykk på Windows-tasten + R (samtidig).
4. Skriv cmd og trykk på Enter-tasten for å åpne kommandolinjen.
5. Kopier og lim inn de følgende linjene, én om gangen, i ledetekstvinduet. Trykk på Enter etter hver enkelt:
– Hvis banen til Dropbox-mappen ikke er C:\Users\Brukernavnet\Dropbox, må du endre den første kommandoen så den peker til den faktiske banen. Har du eksempelvis Dropbox på D:\Dropbox, endrer du kommandoen til:
icacls «D:\Dropbox» /grant «%USERNAME%»:(F) /T
– Uavhengig av hvor Dropbox-mappen din er plassert, vil andre kommandoer forbli uendret.
– Vær oppmerksom på at denne operasjonen, avhengig av størrelsen på Dropbox-kontoen, kan bruke mer tid på å fullføre. Vent til C:\ dukker opp før du går videre til neste trinn.
icacls «%HOMEPATH%\Dropbox» /grant «%USERNAME%»:(F) /T
icacls «%APPDATA%\Dropbox» /grant «%USERNAME%»:(F) /T
6. Start Dropbox på nytt.