Dropbox

Løst
Dette emnet inneholder 1 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av Komputer For Alle Support Komputer For Alle Support 3 måneder, 3 uker siden.
Forfatter
nokia1
Participant

hei. Trenger hjelp til å løse et problem med Dropbox jeg fikk etter siste opptatering av windows. KOmmer ikke inn. Se vedlegg.

Hei,

dette har antakelig skjedd som resultat av at Dropbox ikke har nødvendige tillatelser til de relevante filene.

Dropbox support anbefaler disse stegene:

1. Klikk på Dropbox-ikonet i systemstatusfeltet.
2. Klikk på profilbildet eller initialene dine og velg Avslutt Dropbox.
3. Trykk på Windows-tasten + R (samtidig).
4. Skriv cmd og trykk på Enter-tasten for å åpne kommandolinjen.
5. Kopier og lim inn de følgende linjene, én om gangen, i ledetekstvinduet. Trykk på Enter etter hver enkelt:
– Hvis banen til Dropbox-mappen ikke er C:\Users\Brukernavnet\Dropbox, må du endre den første kommandoen så den peker til den faktiske banen. Har du eksempelvis Dropbox på D:\Dropbox, endrer du kommandoen til:
icacls «D:\Dropbox» /grant «%USERNAME%»:(F) /T
– Uavhengig av hvor Dropbox-mappen din er plassert, vil andre kommandoer forbli uendret.
– Vær oppmerksom på at denne operasjonen, avhengig av størrelsen på Dropbox-kontoen, kan bruke mer tid på å fullføre. Vent til C:\ dukker opp før du går videre til neste trinn.
icacls «%HOMEPATH%\Dropbox» /grant «%USERNAME%»:(F) /T
icacls «%APPDATA%\Dropbox» /grant «%USERNAME%»:(F) /T
6. Start Dropbox på nytt.

Du må være abonnent for å skrive innlegg