Netcam kamera

Løst
Dette emnet inneholder 8 svar, har 3 deltakere og ble sist oppdatert av Komputer For Alle Support Komputer For Alle Support 5 år, 1 måned siden.
Forfatter
user-372131
Spectator

Hei, jeg har brukt utallige timer/dager på dette som jeg fikk som velkomstgave i komputerforalle, ingenting av de forslagene her virker. Har prøvd flere apper, eneste som skjer er at kameraet forblir offline. For noe møkk. Noen som kan hjelpe? Man mailer supporten men dem svarer jo ikke. Er dette en scam eller?

Hei,

jeg har tatt kontakt med redaksjonen og melder tilbake her så fort jeg hører noe!

Hei igjen,

har snakket med samtlige i redaksjonen og det virker som det dessverre har vært en del problemer med disse kameraene. De ønsker at du tar ny kontakt med kundeservice, så vil de nok sende deg et nytt produkt. Jeg sa videre at du ikke hadde fått svar tidligere.

Om det ikke skulle løse seg derfra, så kommer jeg til å motta en kopi av kameraet ila kort tid, så da kan jeg teste det ut selv og melde tilbake.

Ha en god helg,

mvh Dag


user-372131
Spectator

    Jeg har tatt kontakt med de og de visste ikke , trodde det var feil med kameraet og fikk nytt tilsendt men det var samme dritten. Det burde ikke  vært lov og selge/lokke med ett slikt produkt som ikke fungerer. Jeg har også prøvd og skrive til supporten men de svarer jo ikke. Er dette ett svindelprodukt , ser det er ganske litt sånn logomessig av andre dyrere kameraer?


    user-387783
    Spectator

      Hei! Jeg må bare signere denne tråden. Jeg har nøyaktig samme problem. Har fått tilsendt kamera nummer to, og det virker heller ikke. Veldig spesielt at Komputer for alle velger å sende ut et så dårlig produkt som velkomstgave, når hele bladets misjon er testing og verifisering av ulike programmer og utstyr.

      Hva nå?

      Jeg forstår godt frustrasjonen, og dette er såklart ikke slik det skal være. Jeg har igjen tatt kontakt med redaksjonen, og bedt om bedre oppfølging fra service. Jeg melder tilbake her med informasjon om dere ikke får den direkte. Vi skal få orden i dette!


      user-372131
      Spectator

        Ja her var det ikke mye hjelp og få. Er ikke vits og skrive dere skal få orden i dette og teste ut kamaerat selv når dere ikke gjør det.

        Beklager forsinkelsen! Jeg mottok kameraet denne uken, så nå skal jeg få undersøkt dette selv. Gjelder installasjonen altså for smarttelefon? I så fall, hvilken modell?

        Jeg har siden i går endevendt kameraet og medfølgende app, og må dessverre trekke samme konklusjon som dere. Utvikleren av appen har sluttet å oppdatere den, og det trengs åpenbart en justering for at dette skal fungere som planlagt.

        Jeg får opprettet en link til kameraet i appen, men det går rett og slett ikke å få kameraet online derfra. Jeg tipper dere har opplevd det samme problemet?

        Dette er en uheldig glipp fra vår side, og kameraene skulle selvsagt ikke blitt sendt ut når utvikleren ikke lenger tilbyr støtte for programvaren.

        Jeg har igjen tatt kontakt med redaksjonen og kundeservice og oppdatert situasjonen. Jeg får dessverre ikke gjort noe mer herfra, men jeg har bedt om at de tar direkte kontakt.

        Så må jeg bare beklage at det tok for lang tid å få testet dette selv.

        Forumet ‘FORDELSSONEN’ er stengt for nye emner og svar.