Sikkerhetssertifikat

Løst
Dette emnet inneholder 1 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av Komputer For Alle Support Komputer For Alle Support 3 år, 9 måneder siden.
Forfatter
[email protected]
Spectator

Hei.

Nesten hver gang jeg åpner Outlook så kommer det melding om sikkerhetssertifikat som ikke kan kontrolleres. Jeg har åpnet denne og fortsatt til den sier at importen er vellykket, men ingenting skjer. Legger ved vedlegg som viser gangen. Håper at dere har en løsning på saken?

Jeg er redd for at det kan bli full stopp på Outlook.

Hilsen

Arne Nygaard
Medlemsnr 2357593972
[email protected]

Hei,

ved bruk av nettleserversjonen av Outlook vil nok ikke dette være et problem, bare så du vet det om problemet skulle bli verre.

Imidlertid virker det som serversertifikatet du bruker er utstedt av en utdatert, eller på annen måte ugyldig, utsteder. Det er vanskelig å si nøyaktig hvorfor dette har skjedd, men kan være verdt å høre med Altibox om de vet noe om det (ser at det er de som er leverandøren din). Dette kan være en lokal, forbipasserende bug på PCen, men om det vedvarer/har vart over tid, så er det sikkert lurt å høre med Altibox.

Forumet ‘EPOST’ er stengt for nye emner og svar.