Brukerprofilen kan ikke lastes inn. Feilmelding etter oppdatering.

Løst
Dette emnet inneholder 1 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av Komputer For Alle Support Komputer For Alle Support 3 år, 5 måneder siden.
Forfatter
user-394819
Spectator

Etter en oppdatering som tok flere timer kom beskjed om «La oss fullføre konfigurasjon ev enheten». Eneste mulige valg var å starte på nytt nå, noe jeg gjorde.

Ved pålogging fikk jeg melding «Mislykket pålogging for User Profile Service-tjenesten. Brukerprofilen kan ikke lastes inn.». Ved å trykke OK (eneste mulighet) kom beskjed om utlogging.

Jeg er helt sikker på at jeg har brukt riktig passord.

HVordan kan jeg nå komme inn på PCen?

Hei,

du kan sjekke ut disse lenkene for mulige løsninger:

https://www.dell.com/support/article/no-no/sln290346/hvordan-l%C3%B8se-feilen-the-user-profile-service-failed-the-logon-mislykket-p%C3%A5logging-til-brukerprofiltjenesten-i-windows-7?lang=no

https://answers.microsoft.com/nb-no/windows/forum/all/mislykket-p%C3%A5logging-for-user-profile-service/3061e20e-4f31-429b-8e6c-c35f993e0f9e

Her er en (engelsk) video som går gjennom noen steg du kan prøve:

https://youtu.be/vEyxD6ZG-jI?t=7

 

OBS! Gjør dette på eget ansvar. Om du er usikker eller trenger hjelp, vil jeg anbefale å ta kontakt med en ekspert som kan se på det for deg.

Forumet ‘WINDOWS’ er stengt for nye emner og svar.