Feilmelding 0x80070015

Løst
Dette emnet inneholder 4 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av Komputer For Alle Support Komputer For Alle Support 5 år, 1 måned siden.
Forfatter
user-342968
Spectator

Har Windows 10 Home versjon 1803. I mange måneder har Update gjort flere forsøk på oppdatering, men ender opp med feilmelding 0x80070015. PCen fungerer normalt og der er rikelig med disk-plass. Noen som har en løsning ?

Hei,

dette kan oppstå av noen forskjellige årsaker.

Prøv disse stegene, fram til det eventuelt går i orden:

1. Åpne oppgavebehandleren og se om du har noen prosesser relatert til «Power ISO». Høyreklikk dem og velg «Avslutt prosesstre».

2. Trykk Windows-knappen og «R» samtidig, som åpner «Kjør»-vinduet (evt. søk opp «Run»/»kjør»). Skriv inn «wsreset.exe» (uten «») og trykk OK.

3. Fra Kontrollpanel, velg «Feilsøking» (Troubleshooting) og velg System og Sikkerhet. Derfra, bla nedover listen og velg Windows Update. Se om feilsøkeren kan finne problemet.

 

Håper dette hjelper.

mvh Dag

 

Du kan også prøve steg 3 for Windows Store/Butikk.


user-342968
Spectator

    Ingen av de tre punktene løste problemet – dvs jeg fortsod ikke helt tilføyelsen om Windows Store/ butikK. Hva skal jeg gjøre der ?

     

    Da feilsøker du Store på samme måte som du gjorde med Updater.

     

    Dessverre virker det som denne feilkoden har veldig mange ulike løsninger og årsaker, men kan se om jeg finner noe annet som er verdt å prøve hvis dette ikke hjelper.

    Forumet ‘WINDOWS’ er stengt for nye emner og svar.