Windows 10-1909 Oppdatering

Løst
Dette emnet inneholder 1 svar, har 2 deltakere og ble sist oppdatert av Komputer For Alle Support Komputer For Alle Support 3 år siden.
Forfatter
Berhane
Spectator

Hei,

Jeg takker for alle deres tips og forslagene som jeg og andre har benyttet over mange år i data pr0blem løsninger.

Dere har anbefalt at jeg og andre lesere skule oppdatere Windows 10 til det siste versjon. Jeg har vart blant de skeptikere til nye versjonen av Windows 10 men i det siste besluttet jeg til og oppdatere Windows 10-1809 til 1909.

Min oppdaterings forsøk ble til inntil 84% men ikke lenger. Jeg fikk som svar update to Windows 10 version 1909 faild

0x8007025d. Mildt sagt det er ikke moro. Der etter Windows delegerte meg til Windows Community enda forvirende med mange varierte råd som ikke løste problemet.

Jeg ber om det er mulig å få hjelp hos dere til å finne løsning på det.

Med vennlig hlisen

Berhane Yilala

Hei,

denne feilmeldingen har dessverre mange ulike årsaker. Blant de vanligste er skadet oppdateringsfil, skadet USB-stick, harddiskfeil eller RAM-feil.

De to første feilene kan du teste ved å laste ned oppdateringen på nytt, og å bytte ut evt. USB du har den på.

Et forslag til løsning er å plugge ut alle USB-innganger til PCen, og så prøve installasjonen på nytt.

Dessverre er resten av løsningene jeg ser på nett ganske kompliserte, og jeg vil tro det er lurere å få en PC-kynding til å se på dette i person om de første løsningene ikke hjelper.

Forumet ‘WINDOWS’ er stengt for nye emner og svar.