Forumsvar Lagt Inn
Ja, det har jeg forsøkt mange ganger. Problemet er at jeg mange ganger tror jeg har funnet feilen. Enten ved skifting av kabel, restart av modem, tilbakestilling av nettverk. Og tenker «endelig», bare for å begynne neste dag uten internett.
Jeg har nå vært og kjøpt en trådløs MU-MIMO USB adapter. Nå fungerer det bra. Men jeg vet jo fremdeles ikke hvorfor kablet nettverk laget så mye problemer. (Har forresten også skiftet antivirusprogram fra Avast til Avira uten at det løste problemene)
<p>Meldingen som kommer opp etter feilsøk er: «Ethernet har ikke gyldig IP konfigorasjon»</p><p>Idag hjalp det ikke å «tilbakestille nettverk». (Jeg er nå tilkoblet mobilt nettverk.)</p>
Meldingen som kommer opp etter feilsøk er: «Ethernet har ikke gyldig IP konfigorasjon»
Idag hjalp det ikke å «tilbakestille nettverk». (Jeg er nå tilkoblet mobilt nettverk.)
Jeg får ikke til å ta skjermbilde. Går det an å si noe generelt om hva «frysing» kan forårsakes av? Kan det være noen av delene i PC som slutter å arbeide? Overbelastning på grunn av for mange åpne sider? Programvareproblemer?
Får dessverre ikke til å ta skjermbilde. Jeg har en delt tast «Insert»/»PrtSc. Holder nede Fn tast og trykker på PrtSc. Da skulle skjermbilde havne under «Bilder»? Men der er ingenting.
Filen kom ikke med. Prøver igjen.
Jeg har forsøkt å lagre loggen og legger den ved som vedlegg her. Fikk ikke til å ta PrtSc
Takker for svar. Men hvor finner jeg «pålitelighetslogg» / «reliability monitor»?