Forumsvar Lagt Inn

Hei,

har du forsøkt å restarte modem/ruter? Høres ut som det kan være et problem med internettjenesten, med mindre det fungerer feilfritt på andre enheter i huset.

Hei,

kan du laste opp et skjermbilde av hvordan det ser ut?

Hei,

usikker på hva som er skjedd her, men nøkkelen er tilsynelatende kun tilgjengelig f.o.m. 7. januar i følge nettsiden (som du henviser til i skjermbildet). Prøv gjerne igjen etter denne datoen, men før 7. februar som er angitt utløpsdato.

Hei,

dette kan godt være et problem med tekst-kodingen fra avsenders side også. Er vanskelig å si hvor feilen ligger uten mer informasjon. Hvilken nettleser/epostklient bruker du?

Hei,

dette regnes av mange anti-virus programmer som malware/skadelig programvare. Forsøk å avinstallere fra kontrollpanel->avinstaller programmer.

Hei,

dette ville jeg anbefalt å ta kontakt med Brother support om, da de sikkert kan hjelpe deg bedre enn jeg kan uten å få se printeren.

Hei,

det er dessverre vanskelig å si. XP er et svært gammelt OS nå, og støtte for det blir gradvis borte. Selve PCens komponenter kan også spille en rolle her. Du kan sende en henvendelse til Bitdefender, men kan hende det ikke lar seg installere lenger.

Hei,

Nei, dessverre. Ikke ennå, så vidt jeg vet. Fullt mulig W11 blir lettere tilgjengelig senere.

Hei,

gå til kontrollpanel->programmer->avinstaller et program, og finn Doxillion fra lista.

Hei,

Ja, dessverre.

Hei,

har du prøvd med et annet tastatur? Er ingen grunn til print screen-funksjonen ikke skal virke, så ville heller satset på hardware feil. Snipping tool er også veldig nyttig for skjermdumper, for øvrig.

Hei,

last ned herfra: https://fordelssonen.komputer.no/foto/bilder/wp-clipart

Der fikk jeg .exe-filen, testet nettopp.

Du lastet kanskje ned zip-filen som inneholder faktiske cliparts?

Med synkronisering mener jeg da henting av mailer og data fra live-serveren til din epost-klient/program. Dette går sømløst i nettleser-klientene.

Hei,

regner med du da bruker et epost-program for dette? Hvilket? Er mange eldre epostklienter som ikke lenger funker som de skal, men kan også være et synkroniseringsproblem. Du kan alltids logge inn i outlook/live i nettleseren i stedet, eller bruke epost-klienten som følger med Windows 10.